Fasi di apertura dal 19 aprile 2021

Si prega di prendere nota delle principali decisioni prese oggi.
14. apr 2021
A partire da lunedì 19 aprile 2021, si applicherà quanto segue:
Grafik Massnahmen ab 19. April 2021
Chiudere
Grafik Massnahmen ab 19. April 2021

In dettaglio:

  • I ristoranti e i bar possono riaprire le loro terrazze. Il posto a sedere è obbligatorio e la maschera può essere tolta solo durante il consumo. Sono ammesse al massimo 4 persone per tavolo. Devono essere rispettati i concetti di protezione con la registrazione dei dati di contatto e le regole di distanza.
  • Le strutture ricreative e di intrattenimento accessibili al pubblico possono riaprire le aree interne. È necessario indossare sempre una maschera e mantenere la distanza.
  • Gli eventi con pubblico sono di nuovo possibili. Il numero di visitatori è limitato a 100 persone all'esterno e 50 all'interno. Inoltre, è prevista una limitazione a un massimo di un terzo della capacità del locale. I posti a sedere sono obbligatori e le maschere devono essere indossate in ogni momento.
  • Anche le attività sportive e culturali e gli altri eventi sono consentiti fino a 15 persone. Sono comprese le visite guidate, le assemblee e le riunioni di club.
  • La partecipazione alle lezioni è nuovamente possibile al di fuori della scuola dell'obbligo e della scuola secondaria superiore. Si applica una restrizione di 50 persone e un limite di capienza di un terzo della sede, oltre a requisiti di maschera e distanza.
  • Per i dipendenti di aziende che hanno un concetto di test e offrono test al personale che lavora in loco almeno una volta alla settimana, la quarantena da contatto non si applica alle loro attività professionali.
  • L'obbligo del domicilio rimane in vigore.
     

 

Ulteriori documenti dettagliati sono disponibili al seguente link: Coronavirus: prossima apertura il 19 aprile (admin.ch) .
 

 

 

Change Colors

Use the color pickers to customize the color scheme. Click Apply to update, or Reset to restore defaults.

Export Colors

            
The exported colors can be copied and shared. Click 'Copy to clipboard' to copy the colors.

Import Colors

Paste the color values into the text area and click 'Import colors' to apply the new color scheme.

Color Scheme Editor Help

The Color Scheme Editor allows you to change and customize the colors used in the application. This help text will guide you through all the features available in the editor.

Change Colors

The Change Colors section lets you modify the colors used in the application. There are different color groups available, each containing multiple shades numbered from 50 (lightest) to 900 (darkest).

Example: To change a color, locate the corresponding color input field (e.g., color-primary-500) and choose a new color. The color value will be updated accordingly.

Apply Colors

After making your color adjustments, click the "Apply" button to save your changes and apply the new color scheme to the application.

Reset Colors

If you want to revert the colors to their initial state, click the "Reset" button. This will discard any unsaved changes and restore the original color scheme.

Import Colors

If you have a color configuration that you would like to use, click the "Import" button. This will open a new overlay where you can paste the color configuration, and then click the "Import colors" button to apply it to the application.

Example: A valid color configuration would look like:

--color-primary-50: #f0f9ff;
--color-primary-100: #e0f2fe;
--color-primary-200: #bae6fd;
...
    

Export Colors

If you want to save the current color scheme to use in another application or share it with someone else, click the "Export" button. This will open a new overlay with the color configuration that you can copy to your clipboard by clicking the "Copy to clipboard" button.

Drag Dialog

The editor dialog is draggable, so feel free to move it around as needed.